Baires - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van Jessie Meersbergen - WaarBenJij.nu Baires - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van Jessie Meersbergen - WaarBenJij.nu

Baires

Blijf op de hoogte en volg Jessie

11 Oktober 2012 | Argentinië, Buenos Aires

Hallo!

Ik dacht het is misschien wel weer eens tijd voor een update!
Ik ben nog steeds aan het werk in 06 Central Hostel. Het hoogseizoen begint een beetje op gang te komen dus heb het iets drukker dan hiervoor.. Maar geen zorgen..heb nog steeds genoeg tijd om mijn tv series te kijken haha! Ik moet Stella natuurlijk wel bij kunnen houden anders loop ik zo ver achter als ik terug kom ;)
In Che Lagarto (waar ik woon) is het nog steeds even gezellig.. Er waren een paar rustige weken maar het begint ook hier steeds drukker te worden. Ookal merk ik dat ik iets minder behoefte heb aan nieuwe mensen leren kennen dan in het begin. Je wordt er toch ook wel een beetje moe van, altijd maar hetzelfde praatje. Heb al ongeveer 50 nieuwe facebook vrienden erbij, als het er niet meer zijn haha! En ik heb nog een tijdje te gaan.
Vorige week was ik bevriend geraakt met een groepje braziliaanse homo´s.. heel gezellig, waren mn nieuwe bffs voor die week. Ze hebben me zelfs over kunnen halen mn haar te stijlen haha! Iets wat ik nooit doe, en Pieter niet al te blij mee was :p Maar ach, een beetje regen erover en het was weer normaal..
Deze week is een vriendin die ik in Augustus had leren kennen weer terug naar Buenos Aires gekomen, ook om te wonen, dus dat is gezellig. Heb eindelijk een beetje sightseeing gedaan! En dat na bijna 2 maanden!
Zoals altijd blijven mijn reisplannen veranderen. Maar ik denk dat het hierbij blijft! Ik blijf nog 4,5 week in Buenos Aires waarna ik lekker stop met werken en nog 5 weekjes ga reizen! Het plan is om naar Uruguay te gaan, daarna naar de heerlijke stranden van Brazilie en dan nog een weekje Chile voordat ik op 17 december terug vlieg naar Nederland. Ik kom dus 18 december aan in Nederland! Jeeh! Hopelijk is het niet al te koud want weet niet of ik dat aankan na al die stranden haha!
Zo dan zijn jullie weer een beetje bijgepraat! Mis jullie allemaal maar probeer er hier nog even de laatste 10 weekjes wat van te maken!! :D
Veel liefs!!

  • 11 Oktober 2012 - 18:05

    Gerda:

    Ha Jessie!
    Wat zal jij straks moeten wennen aan het hollandse weer! Geniet idd nog maar flink van de warme zon die laatste 10 weken.
    Een ding is zeker..............als je weer thuis komt zal je warm onthaald worden.

    Groetjes van je oom en tante uit Schijndel!

  • 11 Oktober 2012 - 20:13

    Jacqueline:

    Haa Jessie!
    Leuk weer een update van je te lezen! Jaaa geniet maar van die laatste weken!! Leuk dat je zoveel mensen ontmoet, maar kan ook wel heel vermoeiend zijn inderdaad. Mja, dat hoort er ook allemaal bij! En als je straks weer gaat reizen, dan is het toch eigenlijk alleen maar fijn om zoveel mensen te ontmoeten, toch?
    liefs uit Wageningen! xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Argentinië, Buenos Aires

Rondreis Zuid Amerika!

Backpacken door Zuid Amerika!

Recente Reisverslagen:

24 November 2012

Uruguay!!

12 November 2012

Laatste dag in Buenos Aires!!

11 Oktober 2012

Baires

07 September 2012

Buenos Aires

17 Augustus 2012

Brazil!!
Jessie

Actief sinds 08 Mei 2008
Verslag gelezen: 317
Totaal aantal bezoekers 15119

Voorgaande reizen:

07 Juni 2012 - 17 December 2012

Rondreis Zuid Amerika!

23 Mei 2008 - 21 November 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: