Het is bijna zo ver! - Reisverslag uit Houten, Nederland van Jessie Meersbergen - WaarBenJij.nu Het is bijna zo ver! - Reisverslag uit Houten, Nederland van Jessie Meersbergen - WaarBenJij.nu

Het is bijna zo ver!

Door: Jessie

Blijf op de hoogte en volg Jessie

05 Juni 2012 | Nederland, Houten

Hallo!

Nog twee nachtjes slapen en dan is het zo ver! Dan begint de reis door Zuid Amerika! Ik heb mn backpack al gepakt, wat nog een hele uitdaging was! Maar alles zit er in.. denk ik..
Na mijn stage in Ecuador had ik de smaak te pakken en wilde ik ook graag andere landen bezoeken. Na 1,5 jaar hard gewerkt te hebben en flink gespaard is het dan eindelijk zo ver!
De landen die op de planning staan zijn Peru, Bolivia, Argentinië, Paraguay en Chili. De eerste drie maanden reis ik samen met Pieter. Hij moet helaas eind augustus weer terug naar Nederland. Ik heb besloten om langer te blijven. Een exacte einddatum is er nog niet, maar ik heb beloofd voor de kerst weer thuis te zijn! Het idee is om in Buenos Aires, waar wij onze gezamenlijke reis eindigen werk te zoeken. Nu maar hopen dat dit lukt, zo niet dan komt er wel weer iets anders op mijn pad.
Ik zal jullie zo veel mogelijk op de hoogte houden! wegens gebrek aan foto ruimte komen de foto´s op facebook.
Het eerstvolgende bericht zal zijn vanuit Peru, het eerste land op de lijst! Heb er zin in!! :)
xx Jessie


  • 05 Juni 2012 - 20:24

    Gerda:

    Jessie, wij wensen je een hele fijne tijd toe samen met Pieter.
    Geniet van alles wat je op je pad tegenkomt!
    Wij zullen je zeker gaan volgen via deze weg en via facebook.
    Veel liefs vanuit Schijndel van Jos en Gerda

  • 05 Juni 2012 - 20:31

    Nora:

    Veel plezier!:) xx

  • 06 Juni 2012 - 05:37

    Marjolein!:

    Meis, wat geweldig toch!!! Ik ga jullie zeker volgen op deze site! liefs

  • 06 Juni 2012 - 09:57

    Kevin:

    Fijn!! heeel veel plezier, ik zit vanaf Sept in Afrika, kan niet wachten..

    Enjoy,

    Bessos!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Houten

Rondreis Zuid Amerika!

Backpacken door Zuid Amerika!

Recente Reisverslagen:

24 November 2012

Uruguay!!

12 November 2012

Laatste dag in Buenos Aires!!

11 Oktober 2012

Baires

07 September 2012

Buenos Aires

17 Augustus 2012

Brazil!!
Jessie

Actief sinds 08 Mei 2008
Verslag gelezen: 170
Totaal aantal bezoekers 15141

Voorgaande reizen:

07 Juni 2012 - 17 December 2012

Rondreis Zuid Amerika!

23 Mei 2008 - 21 November 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: