nog even wachten... - Reisverslag uit Breda, Nederland van Jessie Meersbergen - WaarBenJij.nu nog even wachten... - Reisverslag uit Breda, Nederland van Jessie Meersbergen - WaarBenJij.nu

nog even wachten...

Door: jessie

Blijf op de hoogte en volg Jessie

08 Mei 2008 | Nederland, Breda

jaaa...t is nu toch echt bijna zover! Over 2 weekjes vertrek ik voor half jaar naar Ecuador. Het begint nu wel spannend te worden! 23 mei vertrek ik en ik moet nog zoveel doen! het voelt echt nog niet alsof ik straks een half jaar wegga..Voor degene die het niet weten. Ik ga naar Ecuador om bij Ecole Travel ecuador te werken als reisleider. (www.ecoletravel-ecuador.com) De eerste paar weken zijn om te acclimatiseren en zal ik spaanse lessen volgen. Hier heb ik heel erg zin in! Ik had in Guatemala natuurlijk al spaanse lessen gehad, en dat is me erg goed bevallen! Na deze weken krijg ik een inwerkreis. Ik mag dan mee op een echte reis van 2 of 3 weken en zien hoe alles in zn werk gaat. Daarna moet ik het toch echt zelf gaan doen. In mijn eentje op pad, een groep toeristen door Ecuador leiden. Vind het best wel spannend! Heb het natuurlijk nog nooit gedaan, en dan zit je daar met je 20 jaar voor zo'n groep...maar heb er alle vertrouwen in dat het met een goede voorbereiding allemaal goed komt! Ik hoop dat ik vele verschillende reizen mag doen, en zo zelf ook zoveel mogelijk van Ecuador beleven.
Via deze site wil ik iedereen van mijn reizen op de hoogte houden en laat af en toe maar een berichtje achter ;)
Kusjes!!

  • 13 Mei 2008 - 11:30

    Stella:

    Hee Jessie!
    Wat een leuke site heb je gemaakt! vooral dat aapje bovenin haha ;)
    Als je wegbent zou ik hem goed in de gaten houden.
    iig veel succes met het inpakken en klaarmaken voor je grote reis!:)
    En ik weet zeker dat het helemaal gaat lukken daar in Equador!
    ik ga je wel missen hoor, als je zolang wegbent.
    kusje van je zusje <3
    Stella

  • 13 Mei 2008 - 17:40

    Miguelito...canariño:

    Como esta mi viajera????Desde españa tu novio te desea lo mejor, seras la mejor guia que ha habido en ecuador en toda su historia;).

  • 18 Mei 2008 - 15:48

    Marjolein:

    hi Jes!
    Het gaat helemaal goed komen daar, heb er het volste vertrouwen in!
    Vond onze afscheidslunch vandaag nog erg gezellig, ga je missen straks!
    xxxxx

  • 20 Mei 2008 - 16:08

    Punkie:

    Punkie power!

    Ik ga je missen...

    xx
    Punkie

  • 21 Mei 2008 - 21:36

    Daniel:

    Hey liefe Jessie!
    Ben echt zo blij voor je dat je dit half jaar zoiets ongelofelijk gaafs gaat doen!! Miguel heeft gelijk, Ecuador zal zich geen betere reisleidster kunnen wensen! Zal je belevenissen volgen... Héél veel plezier en succes! Ben trots op je.

  • 22 Mei 2008 - 14:48

    Anne:

    H'e Jessie,
    ik wens jou en Hilde een ontzettend leuke tijd toe in Ecuador.Ik probeer zo nu en dan wel wat waarbenjij.nu's te checkken. Jullie verhalen in het bijzonder over het bedrijf dat begrijp je;)
    Die van mij is: www.reizenmetanne.waarbenjij.nu.We zitten nu al bijna een week in Bangkok en begin zo langzamerhand aardig te acclimatiseren.. met plus minus 40 graden!

    Geniet ervan en succes@

    Hasta luego,
    Anne

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Breda

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

08 Augustus 2008

Galapagos!!

29 Juni 2008

de eerste reis

10 Juni 2008

Back from the bush!!

01 Juni 2008

de eerste week

25 Mei 2008

Eerste dagen in Ecuador
Jessie

Actief sinds 08 Mei 2008
Verslag gelezen: 142
Totaal aantal bezoekers 15137

Voorgaande reizen:

07 Juni 2012 - 17 December 2012

Rondreis Zuid Amerika!

23 Mei 2008 - 21 November 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: