morgen is het zo ver! - Reisverslag uit Houten, Nederland van Jessie Meersbergen - WaarBenJij.nu morgen is het zo ver! - Reisverslag uit Houten, Nederland van Jessie Meersbergen - WaarBenJij.nu

morgen is het zo ver!

Door: jessie

Blijf op de hoogte en volg Jessie

22 Mei 2008 | Nederland, Houten

morgen is het dan zo ver! over 12 uur sta ik op het vliegveld! ik vlieg om 8.00 's ochtends naar Madrid, daar heb ik 1.5 uur om over te stappen op de vlucht naar Quito. Deze vlucht duur 11 uur. Het is 7 uur tijdverschil, dus ik kom daar om 4 uur 's middags lokale tijd aan. Ik vlieg samen met Hilde, ben ik wel blij om want tis best een lange reis! als het goed is worden we in Quito opgehaald door onze begeleidster. die zal daar misschien wel met bordjes staan met onze naam erop haha! dan moet ik altijd denken aan Robert ten Brink van All you need is love met kerst! We worden dan naar ons appartementje gebracht. het appartement hoort bij de talenschool, en daar zal ik tot 11 juni blijven. Ik heb dan de helft van de dag spaanse lessen, en de andere helft kantoorwerkzaamheden en inlezen over reizen. 11 juni mag ik dan mee op een inwerkreis, en in juli moet ik het dan zelf gaan doen! Ik heb er zin in! Maar het lijkt allemaal nog heel onwerkelijk. Vandaag nog laatste spullen ingepakt, van de laatste mensen afscheid genomen.. en lijkt echt niet alsof ik wegga..mn koffer is precies 20 kilo..dus ik kom er niet meer aan haha! straks mn laatste hollandse maaltijd van mn mama, en er nog een gezellige avond van maken. Ik zal snel laten weten als ik er ben hoe alles is. want ik weet nu nog vrij weinig over hoe het er allemaal uit gaat zien! Ik laat het maar allemaal over me heen komen. Ik zal jullie gaan missen! en het lekkere weer hier! tot snel! en bedankt voor alle leuke berichtjes! kusjes jessie

  • 22 Mei 2008 - 18:30

    Joyce:

    He Jessie, ik wil je een hele goede reis wensen morgen en een hele fijne tijd daar! Ik vind het heel leuk dat je nog even afscheid van me kwam nemen en als je terug bent gaan we zeker even SNEL afspreken!! haha;) Ik zal je verhalen ook bij houden hoor! En veel foto's plaatsen he!
    Liefs Joyce (K)

  • 23 Mei 2008 - 16:43

    Marjolein:

    Oeii, traantjes zaten wel hoog hoor, vanmorgen :) Ik hou niet van afscheid nemen! Hoe is de reis gegaan? Ging het overstappen in Madrid goed ;) Ben benieuwd wat je daar allemaal mee gaat maken, doe je best maar ga er bovenal van genieten!
    Kus

  • 24 Mei 2008 - 01:48

    Chrissy:

    hejjj Jessie!!
    Daar zitten we dan... allebei zoooo ver van huis!! SUPER spannend :D
    En vooral heel leuk natuurlijk!
    Ik weet zeker dat het een hele aparte ervaring wordt; je zult vanalles mee maken :D:D Geniet ervan en houd ons op de hoogte ok?
    LIEFS vanuit Australië!!

  • 24 Mei 2008 - 06:55

    Gerda:

    Ha die Jessie:)
    Wat spannend zo ver van huis! Ook vanuit Schijndel gaan we je volgen hoor!:)
    Ik krijg het wel druk zo, alle belevenissen volgen van jou en Chrissy. Ook lees ik de site van Malou, een meisje dat ook in Brisbane zit (ze woont bij Chrissy). Geniet van deze stage en zorg dat je heel veel meemaakt zodat je met een koffer vol herinneringen weer thuiskomt. Wat ik ook mooi vind; nu krijgt oma echt van over de hele wereld kaartjes van haar kleinkinderen. Die hangt ze altijd mooi op in de keuken en ze laat die dan ook zien als wij komen. Als je daarginds een adres hebt laat maar weten dan sturen wij je zo nu en dan ook wel een kaartje.
    Veel liefs vanuit Schijndel van ons allemaal.

  • 24 Mei 2008 - 07:03

    Carla H.:

    Jessie ik kreeg je mail van wbjn, maar ik weet niet precies wat je gaat doen. Het lijkt wel erg leuk. Heb je meer info? Ik ga zeker met je meeleven. Groet CC

  • 24 Mei 2008 - 12:56

    Stella:

    Hee Jessie!
    ben je veilig aangekomen?
    hoe is je appartement?
    ik hoorde van ma dat je geld is gestolen!:O

    xx Stella

  • 24 Mei 2008 - 20:14

    Maartje:

    Hoe is het met je in "een heel ver land"?
    Marie-Elise vraagt nu steeds naar tantie Hesse ("Tantie Hesse ook (bij) oma?") en vertelt steeds dat je eerst niet kon komen omdat de trein kapot was en toen moest een meneer 'em maken en toen ging je 'hennen' en toen lukte het wel. Nou ja, dat verhaal heeft zij er van gemaakt. Maar goed, ik zeg dan dus maar dat tantie Hesse nu in "een heel ver land" is....

    Liefs,
    Maartje

  • 25 Mei 2008 - 20:06

    Ines:

    hi jessie!!!! I have spoken with miguel and he has told me yo are in... ecuador?I think it is difficult stay far from your friends or your boyfriend, so I send you a big smile!! and I hope you enjoy your time. kisses from spain!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Houten

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

08 Augustus 2008

Galapagos!!

29 Juni 2008

de eerste reis

10 Juni 2008

Back from the bush!!

01 Juni 2008

de eerste week

25 Mei 2008

Eerste dagen in Ecuador
Jessie

Actief sinds 08 Mei 2008
Verslag gelezen: 220
Totaal aantal bezoekers 15134

Voorgaande reizen:

07 Juni 2012 - 17 December 2012

Rondreis Zuid Amerika!

23 Mei 2008 - 21 November 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: